Wednesday, October 31, 2012

Lama betul saya tidak melihat-lihat dunia blog, saya seperti selalu sahaja ke facebook yang umum ketahui keseronokannya yang jika dipandang enteng, bisa meruntuhkan masjid yang mulia atau lebih dari itu, mudarkan keTauhidan pada Allah Yang Esa, na'uzubillahiminzalik!


Bagi sayalah, hati yang sakit, sukar betul untuk menulis dengan gembira seperti insan lain. Mudah, memang mudah menekan punat-punat di laptop itu, tapi itu secara zahirnya, tapi spiritualnya? adakah seperti yang penulis amalkan, masyaAllah. itu yang dihadapi sekarang. Minat menulis tapi takut, takut hanya menyampaikan tapi sekadar di screen laptop tidak di hati.

Suka menulis, mempunyai impian, moga tulisan juga menjadi medan dakwah jika tidak ketemu secara visual bukan? InsyaAllah.
Nantikan penulisan seterusnya :)

2 comments:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

buy tadarise pro 40 mg online said...

tadalafil 40 mg is used to treat erection problems. This combination can cause dangerously low blood pressure. Taking the medication correctly helps you get the maximum effect while avoiding side effects.